بنیتا و برسامبنیتا و برسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

بنیتا و برسام دوقلوهای ناز ما

هفت روز تا 8ماهگییییییی

1391/6/1 13:07
664 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم

می خوام از شما بنویسم .شمایی که نزدیک ٨ ماهه صداتون

 

 توی خونمون پیچیده وبا اینکه تازه واردید ولی

 

به جرات می تونم بگم دیگه بدون شما برای من وباباتون ممکن نیست.

 

یک هفته دیگه ٨ماهتون میشه

 

یه مقدار باورش سخته اما گذشت.

 

این روزها خیلی شیرین شدین اگه زمان یاری می کرد

 

دوست داشتم تمام لحظات رو بشینم

 

واونقدر نگاهتون کنم ودر آغوش بکشمتون که

 

برای همیشه این خاطرات واین

 

بدنهای گرم وقشنگتون تو وجودم حک بشه اما........

 

 

 

نمیشه بگم روزی چند بار میبوسمتون ولی چون دلم نمیاد اذیتتون کنم

 

دست از بوس بوس کردنتون بر می دارم....اما خیلی خوشمزه این به خدا....

 

این روزها کاملا همو درک می کنین و می خواین با هم ارتباط برقرار کنین

 

یه وقتایی با جیغ و یه وقتایی با یه سری صداها...مثلا بنی داداشتو با لبخند

 

نگاه می کنی و می گی هه و منتظر میشینی تا جواب بگیری کلی هم به 

 

داداشت لبخند می زنی که اونم بهت بخنده.... 

 

برسام هم با جیغ یا یه صدا جوابتو می ده

 

بعد از چند بار تکرار هم جفتتون غش غش می خندین.

 

خیلی لحظات قشنگیه اون لحظات.

 

می خوام درسته قورتتون بدم از خوشمزگیییییییییییییی.

 

هفته پیش جفتتونو تو حموم گذاشتم تو وان تا باهم بازی کنین

 

 اول برسام تو وان نشسته بود

 

تا بنیتا  تو رو گذاشتم کنار برسام تو وان

 

برسام جون غش غش با صدای بلند زد زیر خنده

 

اینقدر بامزه آب بازی کردین که دلم نیومد

 

 ازتون عکس وفیلم نگیرم .عکساتونو میذارم همینجا به زودی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهبا
30 مرداد 91 17:11
ای قربون باهم حرف زدنتون جیگرای مننننننن پیشاپیش 8 ماهگیتون هم مبارک
منتظر عکسای آب بازیتونم که بخورمتون!


مرسی خاله مهبا جون از بازدید ونظرات قشنگت.

امیرحسین کوچولو و آبجی بزرگه
30 مرداد 91 23:07
سلام دوقلوهای ناز کوشولو چقدر جالبه که شما فقط 2روز از من بزرگتر هستید به زودی تولد هشت ماهگی منم میشه پس پیشاپیش تولد هر سه تاییمون مبارک
با اجازه لینکتون کردیم شماهم لینکمون کنیدااااا همشم بهتون سر میزنیم ما عاشق دوقلوهای نازی مث شما شدیم.


ممنون.حتما لینکتون میکنم.مبارکه 8ماهگی امیرحسین جان.

girl
30 مرداد 91 23:55
salam
che 2 gholohaie zibaie
khoda hefzeshoon kone
mashalaaaa

man asheghe inam k 2 gholo dashte basham kash ghesmate manam 2 gholo bashe be vaghtesh


ممنون از بازدید ونظرتون.ایشالا.

lمامان دوقلوها
31 مرداد 91 14:35
مبارکه عزیزم . به سلامتی . دو قلو های منم دارن وارد 6 ماه میشن منتظر عکسها هستم...


ممنون از بازدید ونظرتون.6ماهگی گلهای شماهم مباااااااااااااااااااااااارک.