بنیتا و برسامبنیتا و برسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

بنیتا و برسام دوقلوهای ناز ما

اولین ماهگرد

1390/11/6 1:04
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

هوووووووووووووووووووورااااااااااااااااااا

اولین ماهگرد نی نی های خوشگل ما رسید.

خدایا از ته دل سپاسگزار تمام لحظه های خوب زندگیم هستم.

اگر بوسیدنت مقدور بود

 اگر در آغوش کشیدنت مقدور بود

هزاران بار میبوسیدمت وتا دنیا دنیاست

در آغوش میکشیدمت....ای خالق تمام زیباییهای زندگیم.............

تو را شکرگزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان شراره
6 بهمن 90 1:02
Iهزار ماشالله به نینی های خوشگلتون.خیلی نازن.خدا حفظشون کنه
مامی سمیرا
6 بهمن 90 1:36
عزیزمممممم تبریک میگم که نی نی ها تابه اینجا خوب بودن دوست جونم عکس میخوام یالااااااااااااا 4تا بوس واسه 4تا دست کوچولوی ناز
زهره
7 بهمن 90 23:58
عزیزم ورود به دومین ماه زندگی نی نی گولو ها مبارک باشه چشم بهم بزنی اولین سالگرد تولدشونه
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
9 بهمن 90 11:06
شبنمی جونم
انشالا 120 ساله یشن عزیزای دلم.به جای من ببوس روی ماهشون رو.





خاله لیمویی
10 بهمن 90 3:28
وای خدا اینارووووووووو چه اسمای ناااااااااااازی چه بچه های خوشگلیییییییییی من یکی از ارزوهام اینه که بچه هام دوقلو بشن یکی پسر یکی دخترررررررر شما کار خاصی کردین یا کارخدا بود؟؟؟
بهار
19 بهمن 90 1:29
سلام ماماني دوقلوهاي ناز
بهتون خيلي تبريك مي گم.منم تا 1ماه و نيم ديگه صاحب يه ني ني ناز مي شم.من و همسرم تصميم داريم بعد از تحقيقات زياد اسم ني ني مون رو بنيتا بزاريم.اما جزو نامهاي مجاز در سازمان ثبت احوال نيست.ميشه راهنماييم كنيد كه چجوري قبول كردند كه اين نام زيبا رو براي فرزند شما در شناسنامه بزارن؟؟با تشكر

سلام عزیزم.ببخشید دیر جواب میدم.بله ما بدون کوچکترین مشکلی این اسمو ثبت کردیم .مبارک نی نیتون باشه.اسم با معنی و بین المللیه...قدمش مبارکه.



هنگامه
19 بهمن 90 20:24

مبارک باشه اولین ماهگرد نفساتون





مامان طاها
8 اسفند 90 16:42
کوچولوهات خیلی شیرینن از طرف من ببوسشون.