بنیتا و برسامبنیتا و برسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

بنیتا و برسام دوقلوهای ناز ما

مقدمه(بهار90)

1390/10/1 9:51
861 بازدید
اشتراک گذاری

بنام اویی که آفریننده همه از هیچ است....

 

بهار ٩٠ هنگامیکه ٦ سال از اولین روز ازدواجمون میگذشت متوجه

وجود یک وجود

عزیزتر از جان در بطنم شدم خوشحال و خرسند از این مطلب

هنگامیکه میخواستم از

وجود این نازنین مطمئن شم در کمال ناباوری متوجه ٢ضربان قلب و ٢

تپش شدم.

 ابتدا فقط اشک بود و اضطراب..یک مسئولیت بزرگتر رو بر دوشم

احساس

میکردم.سرانجام با یادآوری دستهای یاریگر بهترین بهترینها تسلیم

سرنوشت شدم.دختر و

 پسر من در وجودم رشد میکردند و من باید خود را آماده پذیرفتن

بزرگترین مسئولیت

زندگیم میکردم.درد زیبایی در وجودم پیچیده بود.همسرم هم از

 

خوشحالی سر از پا

نمیشناخت...تحولی بزرگ بعد از ٦ سال زندگی مشترک و حدود ٢

سال دوران نامزدی

و عقد در رابطمون شکل می گرفت.هیجان زده و متفکر به آینده ای

 

ناشناخته چشم

دوختیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علی خوشتیپ
11 آبان 90 12:16
سلام
خوش اومدید
الان نی نی یاتون به دنیا اومدن؟
خدا حفظشون کنه براتون


سلام عزیزم ممنون.نه هنوز .انشاللا دی ماه به دنیا میان.مرسی از بازدید و نظرت.
مامان الینا
11 دی 90 12:22
آسمونی ها
1 شهریور 91 14:32
سلام
شما یا همسرتون توی خانواده و فامیل دوقلو نداشتین؟


سلام.بله یکی از دختر عموهام دوقلو پسر داره.ممنون
از بازدید ونظرقشنگتون.